Promocje
Szykowne kolczyki rodonit
Szykowne kolczyki rodonit
90,00 zł 81,00 zł
szt.
Śliczne kolczyki howlit
Śliczne kolczyki howlit
90,00 zł 81,00 zł
szt.
Rewelacyjne kolczyki sutasz agat
Rewelacyjne kolczyki sutasz agat
89,00 zł 80,10 zł
szt.
Zawrotne kolczyki sutasz jaspis
Zawrotne kolczyki sutasz jaspis
99,00 zł 89,10 zł
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz masz 14 dni na poinformowanie nas o odstąpieniu od umowy, licząc od dnia dostarczenia towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Oświadczenie odstąpienia od umowy
Wypełnij formularz odstąpienia od umowy i dostarcz go do nas na adres sklep@artianna.pl lub wyślij pocztą listem poleconym na adres sklepu podany niżej. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, nr telefonu, informacje o produkcie, data zakupu oraz datę otrzymania przesyłki i podpis.

2.Odesłanie produktu
Od momentu dostarczenia odstąpienia od umowy mają Państwo 14 dni na odesłanie kompletnego produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, oryginałem formularza odstąpienia od umowy, paragonem lub fakturą.

Produkt należy wysłać na adres:
Anna Ozga GaleriaArt
ul. Kochanowskiego 6
37-464 Brandwica

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie zwracanej rzeczy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Napisz formularz reklamacji i i dostarcz go do nas na adres sklep@artianna.pl lub wyślij pocztą listem poleconym na adres sklepu podany niżej. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, adres do korespondencji, nr telefonu, informacje o produkcie i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Następnie skontaktujemy się z Państwem. Jeśli produkt będzie wymagał przesłania, to prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Anna Ozga GaleriaArt
ul. Kochanowskiego 6
37-464 Brandwica

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas pomożemy i odpowiemy na wszystkie pytania.

664933124

sklep@artianna.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl